nyitólap
mailküldés
keresés
vissza a főoldalra
Ön jelenleg a Városlakóknak / Aktualitások / Egyéb hírek / Kuckósok Miskolctapolcán oldalon áll
Városlakóknak
Feliratkozás hírlevélre
Eseménynaptár
vissza
március 2021
előre
Kuckósok Miskolctapolcán
A lábatlani KUCKÓ az idén 2011. július 11-18-ig szervezett üdülést Miskolctapolcára, fogyatékkal élő gyermekeknek és családtagjaiknak.
A lábatlani KUCKÓ Gyermekjóléti– és Családsegítő Szolgálat az idén 2011. július 11-18-ig szervezett üdülést Miskolctapolcára, fogyatékkal élő gyermekeknek és családtagjaiknak.
A szállást és az utazást az Esztergom-Budapesti Főegyházmegye Szent Erzsébet Karitasz Központja biztosította számunkra. A szállásunk a miskolctapolcai Szent József Otthon igényesen berendezett épületében volt.
Az üdülés további költségeire Bodrogai Ferenctől a Forest-Papír Kft ügyvezetőjétől kaptunk anyagi támogatást, amit ezúttal is még egyszer köszönünk!

Hétfőn nagy melegben indultunk a hosszú útra. Az időjárás kedvezett nekünk, mert egész héten kánikula volt, így minden szabadtéri programunkat megvalósíthattuk, melyeket elterveztünk:

Kedden ellátogattunk a Miskolci Vadasparkba, ahol közösen fagylaltoztunk.
Szerdán a miskolctapolcai Barlangfürdőben töltöttünk el egy fél napot.
Csütörtökön a Diósgyőri várat néztük meg, szintén egy nagy közös fagylaltozás keretében.
Pénteken a miskolctapolcai Barlangfürdőben strandoltunk másodszor is.
Szombaton Lillafüredre látogattunk el, kisvasutaztunk, megnéztük a tavat és a vízesést.
Vasárnap Miskolcon moziba mentünk és utána a McDonalds-ban ebédeltünk.

A reggelit és a vacsorát közösen készítettük magunknak, a meleg ebédünket Miskolcról hozattuk. Mivel minden napra szerveztünk programot, így a szálláson nem sok időt töltöttünk, de azért az esti közös játékok nem maradtak el. Tollaslabdáztunk, készségfejlesztő játékokat játszottunk, célba dobtunk, sokat rajzoltunk és bújócskáztunk.

Kiemelném a Miskolci Turisztikai Zrt. által üzemeltetett Miskolctapolcai Barlangfürdős élményeinket, a strandolást. Mivel sérült gyermekcsoporttal mentünk, komoly kedvezményt kaptunk a belépő árából, amit ezúton is nagyon szépen köszönünk!
A Barlangfürdő jelentette a gyermekeknek a legnagyobb élményt, a különböző játékokkal ellátott medencék és az egyedülálló beltéri barlangrész tetszett nekik a legjobban. A Kreatív Játszó Kuckóban Zsóka segítségével egyedi csipeszfigurákat készítettünk, valamint különböző rajztechnikákat próbálhattak ki a nagyobbak.
Szinte elröpült az a 2 délután, amit ott töltöttünk a gyönyörű környezetben.
A strand kültéri és beltéri része is kifogástalanul tiszta, rendezett, szolgáltatásokkal maximálisan ellátott, minden leendő látogatónak csak ajánlani tudom!

Reméljük, hogy 2012-ben is lesz lehetőségünk újból ellátogatni erre a szép környékre!

KUCKÓ Gyermekjóléti –és Családsegítő
Szolgálat
Lábatlan

[ 2011.09.01. ]
MEGOSZTÁS:

A törlés használata

A hozzászólás végén látható egy új gomb, mellyel a fórum önmoderálását szeretnénk segíteni. A moderálandó hozzászólás betűszíne pirosra vált a gombra kattintás előtt.

A törlés gomb segítségével bárki sértőnek jelölhet egy hozzászólást. A sértőnek jelölt hozzászólások kisebb betűvel látszanak, és halvány piros a hátterük. Ha egy hozzászólásra 4 törlési igény érkezik eltérő IP címekről, az automatikusan lekerül az oldalról, azaz moderálásra kerül. A gomb után látható számok az eddigi törlési igények számát mutatják a moderálási limithez képest.